CUM VISELE SUNT O REFULARE A DORINTELOR SI TEMERILOR ASA SI CUVINTELE POT REPREZENTA O REFULARE A SENTIMENTELOR

vineri, 17 februarie 2012

Cuvinte intre mine si tine

"Esti fericita?"
"Dar tu esti?"
"De ce nu ma iubesti?"
"Dar tu de ce nu ma iubesti?"
"Pe el il iubesti?"
"Atat cat o iubesti si tu pe ea."
"Eu te iubesc."
"Nu.Tu doar te minti"
"De ce nu ma crezi?"
"Pentru ca nici tu nu te crezi."
"Daca m-ai iubi"
"Dar nu te iubesc."
"Imi e dor de tine"
"Si mie imi e."
"Pai si atunci vino la mine."
"Ce rost are.Tu te intorci la ea si eu la el."
"Nu.Ramanem impreuna.Promit."
"Esti sigur.Tu vrei mult mai mult decat iti pot eu oferi."
"Dar lui de ce ii oferi totul?"
" Dar tu de ce ii oferi ei totul?"
"Eu vreau sa iti ofer tie totul, numai 2 cuvinte de mi-ai zice."
"Eu nu vreau nimic de la tine."
"Esti asa indiferenta si rece.Asa esti si cu el?"
"Cu el e mai simplu."
"Te iubesc."
"Eu nu stiu ce e iubirea, asa ca nu inteleg limba ce-o vorbesti."
"Atunci lasa-ma sa iti arat."
"Nu ma intereseaza sa o cunosc.Am auzit ca e nemiloasa si efemera."
"Dar e si frumoasa atata timp cat e."
"Cum zici tu."
"Deci.."
"Deci ce?"
"Of...ma iubesti?"
"Nu."
"De ce?"
"Ca nici tu nu ma iubesti si e mult mai simplu fara acest sentiment devastator."
"De unde stii tu ca e devastator daca nu l-ai simtit?"
"Dar tu de unde sti ca nu e?"
"Pentru ca eu stiu sa iubesc."
"Ha ha ...ma faci sa rad. Da e posibil sa sti sa iubesti ceva.....propria persona. Hai ca m-am plictisit deja si trebuie sa plec"
"Unde?"
"Ce conteaza?"
"Vin cu tine."
"Nu."
"Mai ne vedem."
"Ori de cate ori vrei."
"Nu voi inceta sa sper ca vei fi a mea."
"Plec."










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu