CUM VISELE SUNT O REFULARE A DORINTELOR SI TEMERILOR ASA SI CUVINTELE POT REPREZENTA O REFULARE A SENTIMENTELOR

sâmbătă, 12 iulie 2014

Sentimentele nu te iarta.....

   
Am zis Adio si totusi m-am intors...Sentimentele.....offff, cred ca oricat de mult ai vrea sa le renegi ele nu dispar, ci doar te pacalesc ca nu mai exista si stau ascunse pana cand vad ca exista o posibilitate de evadare. Offf ce bine ar fi daca acestea chiar ar disparea si nu am mai simti nevoia sa le avem.
  "Vreau sa ma iubeasca"
   "De ce?"
   "Ca vreau sa ma iubeasca"
   "Sa inteleg ca tu il iubesti"
    "Nu stiu"
    "Pai daca  tu nu stii atunci de ce vrei  ca el sa stie ?"
    " Ca asa vreau...sunt un copil razgaiat si egoist si vreau sa fiu iubit"
    "Pai ai fost iubit si tu ai zis NU"
    "Pai nu, ca eu vreau sa ma iubeasca EL"
    "Pai de ce, daca tu nu il iubesti"
     "Pai nu am zis ca nu il iubesc"
      "Nu te mai inteleg"
     "Pai domle ce nu intelegi, eu vreau sa fiu iubita"
     "Pai ti-am zis ca ai fost"
     "Pai nu..vreau sa fiu iubita de EL si de nimeni altcineva"
     "Pai  tu il iubesti pe EL?"
     "Pai nu stiu"
      "Pai si atunci de ce vrei tu sa fii iubita tocmai de EL...cu ce e EL diferit de ceilalti?"
      "Pai nu stiu"
      "Pai tu nu sti nimic..dar ii ceri lui sa stie"
      "DA"
      " Esti egoista"
      "Sunt femeie...si asta simt..... ca vreau sa ma iubeasca. Pentru ca, pentru ca e tot ce vreau"
      " Asta inseamna ca il iubesti"
      "Nu nu il iubesc...dar l-as putea iubi daca el m-ar lasa"
       " Adica daca te-ar iubi si el"
       "Da...cred ca da...nu stiu sigur..nu poti sa sti niciodata sigur"
        "Tu vrei siguranta iubirii lui da el sa nu o aiba pe a ta"
        "Nu ii pot oferi siguranta pentru ca imi e frica de mine"
         "Nu inteleg"
         "Faptul ca ma respinge imi face viata usoara..daca m-ar iubi m-ar speria pentru ca as ajunge poate sa il iubesc si eu si atunci mi s-ar face frica..si poate ca as fugi"
         "Pai si atunci de ce vrei sa te iubeasca...nu e mai simplu asa"
         "Pentru ca vreau sa simt ce nu am simtit, ce mi-am dorit mereu.."
         " Adica ce"
         "Iubirea...iubirea adevarata ce nu poate fi atinsa de mizeria vietii"
        "Pai daca vrei asta atunci de ce ai fugi"
        "Ti-am spus deja"
         "Nu nu mi-ai spus"
         "Off ma faci sa ma repet...pentru ca sunt obisnuita sa fiu nefericita si fericirea m-ar speria"
          " Deci daca el te-ar iubi te-ar face fericita"
          "Cred ca da"
          " Crezi sau Da..."
          "Pai nu stiu..lasa-ma in pace eu vreau doar ca el sa ma iubeasca si apoi o sa vad eu ce va fi...dar nu stiu de ce ma cert cu tine el niciodata nu ma va iubi"
          "De unde sti tu asta?"
          "Ca stiu"
           "De unde?
           "Pentru ca nu am avut niciodara ceea ce am vrut..pentru ca eu nu pot fi iubita"
           " Si tu ma faci sa ma repet...ai fost iubita si poate inca esti..."
           " Da stiu, da acea iubire nu m-a facut fericita..eu nu pot fi iubita astfel incat sa fiu fericita"
          " Asta nu ai de unde sti..poate o sa fii..."
          " Nu ..Eu stiu..tu nu stii"
          "Off nu mai pot....ti-e frica sa sti ce vrei..."
           "Poate ca da.....dar ce conteaza"
           "Pai poate daca nu ti-as mai fi frica si ai sti ce vrei poate ca ai si avea...."
           "Poate ca ai dreptate...."
            " Si cum sa fac asta"
           " Pai asta nu pot eu sa iti spun..."
            "Pai de ce"
           " Ca nu pot..am inversat rolurile"
            "Mi-as dori ca totul sa fie simplu....
            "O viata simpla te-ar plictisi"
            "Dar si una complicata ma oboseste"
            "Atunci cand obosesti iei o pauza..Trebuie sa traiesti si sa vezi ce o sa fie fara sa disperi"
            " Da.... ca pana la urma ce ramane...nimic...dar vreau sa ma iubeasca......"
            "Poate te va iubi..poate ca nu...vei trai si vei afla...
             "Da.....voi afla ca  nu ma va iubi....

     



   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu